Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
Strategie Employer Brandingu
ŠUBOVÁ, Nikola
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnocení systému Employer Brandingu a formulace strategického přístupu včetně navržení strategie vedoucí ke zlepšení současného stavu ve vybrané organizaci. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů spojených s budováním značky zaměstnavatele, definici nástrojů a možnosti měření Employer Brandingu a popisu sociálních sítí. V praktické části je provedena analýza současného stavu Employer Brandingu ve vybrané organizaci, analýza dotazníkových šetření, analýza využívání profilů na sociálních sítích, analýza SWOT, která je vyhodnocena pomocí metody párového srovnání za pomoci Fullerova trojúhelníku. Výstupem práce jsou tři navržené strategie, z nichž je na základě výsledků nejvhodnější podrobněji vypracována a doporučena.
Využití sociálních sítí pro nábor nových zaměstnanců v bance
TOMAŇ, Lukáš
Bakalářská práce na téma Využití sociálních sítí pro nábor nových zaměstnanců v bance je rozdělena na dvě části. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, employer branding a na problematiku v oblasti personálních činností. V praktické části bakalářské práce je představena a definovaná banka ČSOB, jaké sociální sítě banka využívá a za jakým účelem. V rámci rozhovorů se zástupci ČSOB byly zjištěné informace, které se týkají využívání sociálních sítí při náboru zaměstnanců v bance. Dále následovala analýza úspěšnosti sociálních sítí banky a do jaké míry nábor nových zaměstnanců souvisí s využitím sociálních sítí. Zároveň byla provedena SWOT analýza, která byla zpracována na základě studie interních dokumentů a analýzy využití sociálních sítí pro nábor nových zaměstnanců ČSOB. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny návrhy doporučení jednotlivých změn, řešení a inovativních postupů na základě získaných informací.
Sociální sítě jako nástroj Employer Brandingu u studentů vysokých škol
LAJPOLDOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se jmenuje Sociální média jako nástroj pro employer branding na studentech vysokých škol a souvisí především se sociálními médii a Employer Brandingem, jak je patrné z názvu. Cílem bakalářské práce je analyzovat dopad využívání sociálních sítí v rámci Employer Branding mezi studenty vysokých škol a vytvořit hodnocení jednotlivých technik a metod podle jejich dopadu na skupinu vysokoškolských studentů. Dalšími cíli bakalářské práce jsou analýza stavu sociálních sítí, znalost pojmu Employer Branding mezi studenty vysokých škol a zjištění dosahu strategií používaných v rámci Employer Branding firmami prostřednictvím dotazníkového šetření. Metodika této práce je zpracována studiem literatury se zaměřením na nejnovější výzkum a poznatky. V této práci tvoří výzkumný vzorek studenti Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a studenti Vysoké školy ekonomické v Praze. Kvantitativní výzkumná metoda, dotazník, se používá k analýze dopadu používání sociálních médií zaměstnavatelem mezi vysokoškolskými studenty. Výsledky ukazují, že většina vysokoškolských studentů nezná definici Employer Branding a používá sociální sítě převážně pro osobní potřebu. Výzkum ukázal, že mezi nejpoužívanější sociální sítě mezi studenty patří Instagram, Facebook a Twitter. Respondenti nejčastěji využívají sociální sítě pro komunikaci s přáteli, rodinou nebo jako formu prokrastinace, jen malá většina využívá sociální sítě ke zjištění informací a podnikání.
Employer Branding ve vybrané organizaci
ŠEREDOVÁ, Zuzana
Diplomová práce je zaměřena na Employer Branding ve vybrané organizaci. Cílem práce je navrhnout změny, které povedou ke zlepšení současného stavu. Tyto změny jsou navrženy na základě analýzy Employer Brandingových nástrojů vybrané společnosti. Práce je rozdělena do třech na sebe navzájem navazujících částí. První z nich je teoretická část, ve které byly zpracovány poznatky načerpané z odborné literatury či internetových zdrojů. Práce dále pokračuje praktickou částí, v níž je zpracována charakteristika vybrané organizace a jejích Employer Brandingových aktivit a nástrojů. Praktická část se rovněž zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření. Poslední částí práce jsou doporučení, která byla navržena na základě nedostatků zjištěných v průběhu zpracování praktické části.
Vliv procesu výběru pracovníků na vnímání organizace kandidáty z řad absolventů
Beranová, Michaela ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem výběru pracovníků v organizacích a vnímáním tohoto procesu ze strany kandidátů z řad absolventů. Základním cílem práce je identifikace faktorů v rámci výběrového procesu, které zvolená cílová skupina kandidátů vnímá jako podstatné při vytváření úsudku o organizaci. V úvodu práce představuje základní rámec poznatků o výběrovém procesu, jeho strategii a metodách doplněný o etický rozměr a koncepci employer branding. Dále jsou představeny charakteristiky zvolené cílové skupiny, a to zejména s důrazem na vymezení specifik generace Y, jíž jsou tito kandidáti součástí. Významnou část práce představuje zmapování dosavadních poznatků o vnímání výběrového procesu kandidáty a faktorů, které pozitivně či negativně ovlivňují jejich pohled na organizaci. Součástí práce je empirické šetření, které prostřednictvím smíšeného výzkumného designu zkoumá jednotlivé aspekty výběrového řízení jak z pohledu kandidátů, tak z pohledu personalistů, pro utvoření uceleného náhledu na danou problematiku. Klíčová slova Proces výběru pracovníků, kandidáti, absolventi, organizace, employer branding.
Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ
Pompová, Dominika ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
RESUMÉ Charakter činností řízení lidských zdrojů se v dnešním rychle se měnícím prostředí stále rozšiřuje a prohlubuje, být dobrým zaměstnavatelem již nestačí, je nutné tuto devizu umět komunikovat směrem k potenciálním, současným zaměstnancům i veřejnosti. Předložená práce na základě analýzy dostupných pramenů shrnuje a doplňuje poznatky z oblasti personálního marketingu a budování značky dobrého zaměstnavatele, a prokazuje významné postavení personálního marketingu v oblasti řízení lidských zdrojů. Teoretická část práce se nejdříve soustředí na oblast personálního marketingu jako takového, dále se zaměřuje na specifické aktivity personálního marketingu směrem k cílové skupině studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část práce popisuje přístup konkrétní organizace k personálnímu marketingu a aktivity dané organizace zacílené na skupinu studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část se dále zabývá projektem nastavení spolupráce s vysokými školami, který jsem pro danou organizaci zpracovávala, popisem výsledků daného projektu a zhodnocením, jak daný projekt ovlivnil aktivity společnosti. Závěrem práce srovnává aktivity dané společnosti s běžnou praxí a odpovídá na otázku, zda úspěšnost personálního marketingu spočívá spíše v kvantitativním či kvalitativním přístupu k problematice. Klíčová slova...
Současné trendy v procesu získávání pracovníků v organizaci.
Čálková, Daniela ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem současných trendů v procesu získávání pracovníků v organizaci. Získávání pracovníků je důležitým procesem pro personalisty i pro celou organizaci a je řazeno mezi personální činnosti. Nejprve jsou v diplomové práci charakterizovány personální činnosti, zejména proces získávání pracovníků a jednotlivé kroky dané aktivity. Dále jsou přiblíženy nejnovější trendy v procesu získávání pracovníků, neboť trend rozvoje informačních technologií se promítá právě v uvedeném získávání pracovníků. Současná doba digitalizace a rozvoje informačních technologií přináší nové vymoženosti a nástroje, které lze využít nejen v samotném získávání pracovníků, ale i v dalších krocích náboru. Pozornost je především věnována způsobům, dílčím metodám a nástrojům, které jsou využívány v této oblasti u jednotlivých metod. Významná pozornost je zaměřena na budování značky zaměstnavatele a zároveň personálnímu marketingu. Personální marketing je důležitý prvek pro budování značky zaměstnavatele a je klíčový v rámci procesu získávání pracovníků. Budování značky zaměstnavatele je podstatnou aktivitou pro vytváření dobrého obrazu a povědomí potencionálnímu uchazeči. Součástí diplomové práce je popis výzkumného šetření, jehož cílem byla identifikace nejvíce využívaných nástrojů při získávání...
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.